Rezerwacja
1. Klient dokonuje rezerwacji poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, dostępnego za pośrednictwem stron i serwisów internetowych Wynajmującego, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
2. Po przesłaniu formularza klient dostaje informację potwierdzającą rezerwację co nastąpi w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wynajmującego od Klienta formularza rezerwacji .
3. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji Klient wpłaca kaucję rezerwacyjną w wysokości 30% całkowitej ceny najmu na konto bankowe nr 78 1050 1461 1000 0092 8045 7517 w terminie 2 dni roboczych od chwili otrzymania informacji o przyjęciu rezerwacji przez Obiekt.
3. Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzyma ze strony Wynajmującego dodatkową wiadomość z potwierdzeniem zaksięgowania kaucji na koncie Wynajmującego wraz z dalszymi informacjami niezbędnymi do realizacji pobytu przez Klienta.
4. W przypadku braku wpływu kaucji rezerwacyjnej na rachunek Wynajmującego w wymaganym terminie, rezerwacja nie zostanie dokonana.
5. Klient dopłaca pozostałe 70% wartości rezerwacji najpóźniej w terminie 7 dni od rozpoczęcia pobytu.
6. Jeżeli rezerwacja następuje w terminie krótszym niż 7 dni od daty przyjazdu należy wpłacić na konto bankowe 100% wartości rezerwacji.
7. W przypadku rezygnacji z pobytu wpłacona kaucja nie podlega zwrotowi.
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
- Po dokonaniu wpłaty kaucji rezerwacyjnej, jej zwrot nie przysługuje. Możliwa jest natomiast zmiana terminu rezerwacji, co wymaga zgody Wynajmującego.
- Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowym terminie rezerwacji Apartament jest wolny.
- Gdy nowy termin wybrany przez Klienta przypada w okresie obowiązywania wyższych cen, wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy zmiany terminu rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych będzie to niemożliwe. Wówczas Klientowi nie przysługuje zwrot zaliczki.
- Niewykorzystanie rezerwacji lub późniejszy przyjazd bądź wcześniejszy wyjazd Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta, nie uprawnia Go do żądania zwrotu zaliczki bądź opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania dokonanej rezerwacji lub zmiany terminu w przypadku wystąpienia sytuacji losowych uniemożliwiających realizację dokonanej rezerwacji ( np. awaria ogrzewania, przerwa w dostawie energii, itp.) W takim przypadku Wynajmujący za zgodą Klienta dokonuje zmiany terminu rezerwacji, zaliczając kaucję rezerwacyjną na poczet nowej rezerwacji. W przypadku braku zgody ze strony Klienta na zmianę terminu rezerwacji , Wynajmujący dokonuje zwrotu wpłaconej przez Klienta kaucji rezerwacyjnej w pełnej wysokości.
Pozostałe informacje znajdują się w Regulaminie Apartamentu.